- P&P
- Polityka prywatności
Polityka prywatności
Przepisy ogólne
Niniejsza Polityka prywatności określa procedurę przetwarzania danych osobowych i środki zapewniające bezpieczeństwo danych osobowych. Głównymi celami w gromadzeniu danych osobowych realizowanymi przez Kancelarię prawną “Ponomarenko & Partners” (zwaną dalej Administratorem) są:
- ulepszenie usługi za pomocą wygodnego i mobilnego dostępu do informacji,
- terminowe świadczenie usług i szybka reakcja administracji,
- systematyczne monitorowanie otwartych pytań dotyczących środków komunikacji z użytkownikami strony,
- ochrona dostarczonych danych i zachowanie poufności.
Niniejsza Polityka Prywatności (dalej – Polityka) dotyczy wszystkich informacji, które Administrator może otrzymać na temat odwiedzających witrynę KANCELARIA PRAWNA “Ponomarenko & Partners” (dalej – https://paplaw.pl).
Wymienione dane i otrzymane informacje o odwiedzających w tekście Polityki są połączone z ogólną koncepcją „Danych osobowych”. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe użytkownika:
- nazwisko, imię, imię ojca,
- numer telefonu,
- adres e-mail
- strona gromadzi również i przetwarza anonimowe dane dotyczące odwiedzających (w tym pliki «cookie»), korzystając z usług gromadzenia statystyk internetowych (Yandex Metric, Google Analytics i inne).
Cel przetwarzania danych osobowych.
- Wypełnienie formularza opinii pozwala szybko skontaktować się z użytkownikiem, wysyłać powiadomienia, swobodnie przekazywać informacje zgodnie z żądaniem.
- Anonimowe dane, które są informacjami o działaniach użytkowników na stronie, są gromadzone za pomocą usług gromadzenia statystyk internetowych i służą poprawie jakości strony i jej zawartości.
- Administrator zastrzega sobie prawo do wysyłania użytkownikowi powiadomień o nowych produktach i usługach, ofertach specjalnych i różnych wydarzeniach. Użytkownik może zawsze odmówić otrzymywania wiadomości informacyjnych, wysyłając do administratora list na adres e-mail: kancelaria@paplaw.pl z napisem „Odmowa powiadomienia o nowych produktach, usługach i ofertach specjalnych”.
Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych.
Przesyłając swoje dane osobowe, Użytkownik wyraża zgodę na ich przetwarzanie przez Administrację, w celu wypełnienia obowiązków wobec użytkownika, a także w celu promowania pracy i usług, a także wyraża zgodę na otrzymywanie wiadomości reklamowych i informacyjnych oraz wiadomości serwisowych. Dane osobowe użytkownika podaje się, wypełniając formularz zgłoszeniowy na stronie https://paplaw.pl. Administrator przetwarza anonimowe dane o użytkowniku, jeśli jest to dozwolone w ustawieniach przeglądarki (przechowywanie plików cookie i korzystanie z technologii JavaScript są włączone).
Procedura gromadzenia, przechowywania, przekazywania i innych rodzajów przetwarzania danych osobowych
Administrator podejmuje środki techniczne i prawne w celu zapewnienia ochrony danych osobowych użytkownika przed nieuprawnionym lub przypadkowym dostępem do nich, zniszczeniem, modyfikacją, blokowaniem, kopiowaniem, rozpowszechnianiem, a także przed innymi nielegalnymi działaniami. Administrator zapewnia bezpieczeństwo danych osobowych i podejmuje wszelkie możliwe środki, aby wykluczyć dostęp do danych osobowych osób nieupoważnionych. Dane osobowe użytkownika w żadnym wypadku nie będą przekazywane stronom trzecim, z wyjątkiem przypadków związanych z wdrażaniem obowiązującego prawa. W przypadku nieścisłości w danych osobowych użytkownik może je aktualizować niezależnie, wysyłając administratorowi powiadomienia na adres e-mail kancelaria@paplaw.pl oznaczony „Aktualizowanie danych osobowych”. Czas przetwarzania danych osobowych jest nieograniczony. Użytkownik może wycofać swoją zgodę na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie, wysyłając powiadomienie do administracji pocztą elektroniczną na adres kancelaria@paplaw.pl, oznaczony jako „Cofnięcie zgody na przetwarzanie danych osobowych”.
Postanowienia końcowe
Możesz skontaktować się z administracją w sprawie wszelkich pytań związanych z polityką przetwarzania danych osobowych pod adresem kancelaria@paplaw.pl. Ta sekcja odzwierciedla wszelkie zmiany w polityce przetwarzania danych osobowych przez administrację. Polityka obowiązuje przez czas nieokreślony, dopóki nie zostanie zastąpiona nową wersją. Jeśli nie zgadzasz się z tymi zasadami, nie korzystaj ze strony https://paplaw.pl!